7794 قوانین بازپرداخت بعد از صدور دفترچه اقساط

قوانین بازپرداخت بعد از صدور دفترچه اقساط

 الف- آن دسته از دانش آموختگان در صورتیکه جهت ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر در هر یک از مراکز آموزش عالی داخل کشور یا ادامه تحصیل در خارج از کشور بعنوان بورسیه و یا برای اشتغال به کار نیاز به ریز نمرات و یا تائیدیه تحصیلی خود دارند و همچنین در مورد صدور پروانه اشتغال)سازمان نظام مهندسی ، سازمان نظارت برمواد غذایی و یا کانون وکلی دادگستری(که نیاز به مجوز صندوق رفاه دانشجویان می باشد ، می بایست پس از احراز شرایط) به روز رساندن اقساط معوقه و تعیین تکلیف بدهی (نسبت به اخذ مجوز از صندوق رفاه اقدام نمایند.

 ب-متقاضیان اصل مدرک و دانشنامه تحصیلی ملزم به دریافت تسویه حساب نهایی با صندوق  می باشند.

 ج-دانش آموختگان مشمولی که پس از دریافت دفترچه اقساط در هرزمان به هر نحوی از خدمت سربازی معاف می گردند موظفند در اسرع وقت ضمن مراجعه به صندوق نسبت تعویض دفترچه با سررسید جدید اقدام نمایند.

 د- در صورت قبولی در مقطع بالاتر و بدون وقفه بیشتر از یک سال مابین دو مقطع طی مراجعه به اداره رفاه آخرین مقطع تحصیلی و ارائه پرینت دفترچه اقساط و دریافت گواهی اشتغال به تحصیل نسبت به ارسال آن از طریق همان مرکز اقدام نموده و بعد از مدت زمان 14 روز کاری از تاریخ ارسال از طریق پورتال دانشجویی نسبت به تمدید سر رسید دفترچه اقساط اطمینان حاصل نمائید . بدیهی می باشد عدم پیگیری این امر و عواقب تمدید به عهده شخص دانش آموخته می باشد.

  

تذکرات:

1) در صورتی که زمان سررسید اولین قسط گذشته باشد ، می بایست تا تاریخ درخواست ، تمامی اقساط معوق پرداخت گردد. بدیهی می باشد در غیر این صورت امکان تمدید وجود نخواهد داشت.

2) دقت نمائید هر قسط می بایست در زمان تعیین شده)تاریخ سررسید قسط( پرداخت شود. تاخیر در عدم پرداخت به موقع مشمول 12% جریمه تاخیر می گردد و به باقیمانده بدهی افزوده می گردد.

 3) همواره نسخه دوم قسط پرداخت شده و یا رسید پرداخت درگاه اینترنتی را تا صدور تسویه حساب نهایی از صندوق رفاه نگهداری بفرمائید.

 4) دانشجویانی که دفترچه قدیمی دارند به محض دریافت دفترچه جدید ،دفترچه قدیمی باطل شده و از پرداخت آن خودداری نمایند.

 

 

صندوق رفاه دانشجویان

7/5/92






» جهت دسترسی آسانتر و اطلاع از آخرین اخبار عضو تلگرام موسسه شوید:        



تاریخ انتشار: 13:1:23 1395/09/15
Shortcut keys: Prev=Right , Next=Left
موضوعات مرتبط
قابل توجه دانشجویان : مبلغ پیش پرداخت جهت انجام انتخاب واحد قابل توجه دانشجویان (اطلاعیه مربوط به تقاضای میهمانی و انتقال) تقویم آموزشی و برنامه زمان بندی نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1403 اطلاعیه شماره 1 جذب هیات علمی (اعلام نیاز عمومی) اطلاعیه وام نیمسال دوم 1401-1402 انتصاب جناب آقای دکتر هومن شبابی به عنوان سرپرست موسسه مدارک لازم جهت ثبت نام دانشجویان ورودی جدید اسامی فارغ التحصیلان دوره کارشناسی موسسه که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون ارشد 1402قرار گرفته اند لینک تکمیل کارنامه سلامت جسم و روان (دانشجویان ورودی جدید) زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 1402-1403 ساعت کاری موسسه در مرداد ماه 1402 قابل توجه کلیه دانشجویان (واریز شهریه و تسویه بدهی ) برنامه زمانبندی انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی 1402-1401 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برنامه امتحانی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 کارشناسی ارشد مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی راه دانش بابل لیست اساتید راهنما به تفکیک رشته مقطع کارشناسی ارشد
رفتن به بالای صفحه